Vše pracuje na Offset Enginu, ktery je kompletne navržen pro tvorbu next-gen her. Offset Engine (dále jen OE) se múže stát nejlepším engine hry co kdy byl vyroben. Kazdy aspekt OE je pro navrhování prostředí, monster a pozdeji k jejich rozpohybování, také dokáže vypočítat světelné vizuální efekty v přírodě.
Zde můžete vidět render dvou postav, u prvni vidite jak OE vypočítává stínování a změnu barvy. NO co zatim zbyle Engine redukujou polygony do pár tisícovek, OE ukazuje az miliony polygonů což činí detaily detailama. Bude zde nekolik druhů světla jako sluneční svit, výstřel, magické světlo a okení světlo.
OE dělá úplně nový systém hry, který je velmi jednoduchý pro pridání ke hře. Umožňuje mít na viditelnou vzdálenost mnoho charakterů (viz. obrazek stranka Multi-player dole).
OE je první proggram tvořící hry ve filmové kvalitě zobrazování všech objektů.
Ke stínování používá stínové mapování. Každý objekt, charakter nebo komplex objektů ve světě budou mít svůj stín. Sílá stínu bude kontrolovaná na síle světla (odpoledne bude stín nejmenčí a nejtemnější, ráno a večer bude stín protažen a trochu rozmazán).
Offset Editor umožní každou částečku ve hře zviditelnit a tak zvyšit detaily. Zde můžete vidět práci v Offset Editoru.
|